Holyman/healer

8 april 2017 - Manggis, Indonesië

Hoii ben ik weer... ik dacht dit is wel een blogje waard!
Vandaag ben ik samen met Nano naar een healer/Holy men geweest voor mn ribben aangezien t nog steeds erg slecht gaat en als ik mn pijnstillers niet neem ik niks kan!
We gingen op de scooter pakte een zijweg richting de bergen... daar in de middle off nowhere stonden 2 huisjes, daar was het.
We kregen eerst koffie (bali koffie met prut) ben het opzich wel gewend nu en als ik het zelf maak of bestel dan ist prima de prut zakt en je drinkt gewoon koffie. Nu.... hahaha heel t kopje zat al onder de prut dus ik heb dat eerst ff weggeveegd de holy guy zei dat ik een slok moest nemen... ik d8 uhh ik zie nog prut drijven mja uit respect nam ik een slok/hap hahahaha gadddver heel mn bek vol koffieprut daar zat ik dan zonder water of iets om t weg te spoelen te kauwen op koffieprut wat een half uur later nog in mn mond zat hahahhaa lekker hoor. Gelukkig zakte de prut en kon ik toch mn koffie opdrinken.
Oke nu komt het hoor.... ik had geen idee hoe of wat er ging gebeuren achteraf heeft nano het geprobeerd aan mij uit te leggen maar ik zal maar vertellen wat er allemaal gebeurde.
Die holyguy stak een penhulsel in zijn mond als een kluif bij een hond en begon de pen iets in te fluisteren althans zo zag het eruit ik keek en d8 KUT ik moet lachen ghehe dus snel mn blik op iets anders gericht hahaaa af en toe keek ik stiekem maar t zag er gewoon vreemd uit. Die man sprak geen engels dus er was geen communicatie mogelijk. Toen hij klaar was met de pen influisteren moest ik mn benen uitstrekken en mn voeten naar hem richten. Hij stopte zo die pen tussen mn tenen alle tenen! De meeste deden niet zeer tot ineens ik bijna flauw viel van de pijn. Ik voelde mezelf helemaal slap worden. Ik verzette mij hevig want dat was echt geen tof gevoel. Nano zei just relax uhhh nee dat kan niet dus ik legde uit dat mn kleine teen gebroken was afgelopen jaar en t daardoor zeer deed. Dat was misschien zo maar daarom had ik geen pijn en die man liet het mij zien hij stopte de pen tussen mijn kleine teen en die ernaast en idd geen pijn.... huh dacht ik en hij stopt m weer ernaast dus tussen mn 2e en 3e teen vanaf mn kleine teen gezien. Weer ging ik door de grond, nano zei probeer te relaxen en te blijven ademen dus ik heb t op een puffen gezet en dat hielp. Na ongeveer 5 min werd de pijn al minder. Ik moest mij omdraaien met mn rug naar hem toe en toen zeggen waar het zeer doet dus ik gaf aan hier en hier. Steekt ie zo die pen tussen mn ribben whahahaha gvd auw ik d8 als ie iets harder drukt kan ik straks naar t ziekenhuis met n gat in mn longen. Al snel nam ook hier de pijn af en smeerde hij vies ruikende speciale olie op mn rug. Hij had allemaal potjes en flesjes met olies en dingen erin.
Hij begon een soort massage... nja niet echt maar t deed goed veel pijn. Uiteindelijk was ie klaar en moest ik kijken of t nog pijn deed... niet echt alleen rechts nog een beetje dus hij ging daar nog ff door met martelen. Daarna was het klaar en moest ik mij omdraaien en mn voet weer geven. Daar ging de pen weer tussen mn tenen... ik zette me schrap.... enn niks geen pijn helemaal niks meer.
Nano vroeg of iemand mij (hoe leg ik dit uit) een por/met vinger had aangeraakt aan mn ribben. Dus ik zo niet dat ik weet hoor hoezo? Toen vertelde hij dat iemand black magic op mij had uitgeoefend dus door een aanraking met de vinger. Dat kan vertragend werken en dus na 2 maanden openbaren. Ik geloof ergens wel ergens niet in al die magic verhalen van bali maar 1 ding weet ik wel het voelt alsof er een steen van mn rug is gehaald. Het voelt vrij en ligt.... raar toch! Die man zei dat hij door die pen alle black magic uit mij heeft gehaald!
Nja dus vanaf nu mag niemand mij meer aanraken met die enge dingen hahahha
Ik wist dus van niks toen hij bezig was maar t voelde zo raar en echt alsof hij een steen uit mn ribben heeft gehaald ik kan weer ademen en bewegen wat een verlichting. Daarna pas kwam nano met t verhaal van de black magic. Ik denk dat dat maar beter is ook anderd had ik gedacht dat t tussen mn oren zat!
A fijn voor nu gaat t dus goed nu hopen dat het zo blijft!
Hoop dat jullie weer gelachen hebben... ik wel iig haha maar bovenal voel ik me goed!
Als ik weer eens iets meemaak zal ik schrijven of filmpje maken

1. Sonja poeder:
    12 april 2017
    Hallo michelle wat een verhaal zeg, maar wie weet is dat wel gebeurd en heeft iemand jou wat toegewenst. Ik ben blij dat het nu goed met je gaat, en al zou het gewoon toeval zijn, het heeft in ieder geval gewerkt, ja toch. En zo maak je nog is wat mee, geen gewone dokter maar zo een soort medicijnenman. He toppertje nog een paar hele mooie dagen daar. En ja ik zit niet veel op fb dus volg ook niet zo veel sorry, maar je verhalen heb ik gelezen hoor. Groetjes van mij hahaha XXXXXXXXXX