Here i go again!

23 maart 2017 - Schiphol, Nederland

Hoiiii allemaal ik dacht het is weer tijd om te Bloggen! Hoewel het allemaal wat vervelend begon met 2x een afgesloten weg waren we ruim op tijd op schiphol, bij de bagage dropoff was niemand! Ik dacht dat komt vast omdat we vroeg zijn.... even bakkie gedaan en toen door de douane etc... alweer rustig super fijn dus was mooi op tijd bij de gate. Daar gingen ze boarden en toen dacht ik al het lijkt wel heel stil, dus ik stap in als een vd laatste... ik kijk om me heen, is t hele vliegtuig zowat leeg vet chill mooi languit want heb een rij voor mezelf dus de eerste 6.5 uur beginnen top. We vertrokken een kwartier eerder dan gepland en ipv 6.5 uur is het maar 5 uur en 15 min vliegen. Volgens de piloot krijgen de alleen de eerste 30 min turbulentie en daarna niet meer! Nou vlucht 1 was fantastisch amper tot geen turbulentie en lekker gelegen helaas niet geslapen want het was nog te vroeg.
In doha overstappen die vlucht was super druk deze vlucht duurde 8.5 uur. Het was een nieuw vliegtuig super mooi hoor maar totaal geen ruimte, ik zat tegen het raam geplet met geen beenruimte...! Wat een tegenvaller zeg, heb geen oog dicht gedaan. Ook redelijk veel turbulentie gehad vooral in het begin. Eenmaal op jakarta aangekomen naar de free shuttle bus gelopen omdat air asia (vlucht nr 3) op een andere terminal is. Het eerste wat ik dacht toen ik buiten kwam was hmmm de geur van Indonesië! Toen de bus in en uitgestapt op terminal 1 al heel snel had ik door dat dit niet de juiste was dus snel weer terug de shuttlebus in. Uitgestapt bij terminal 3 dit was waar airasia vorig jaar nog zat ik nig vragen zit air asia hier..... ja mevrouw uh oke dus ik bus uit ennn niks. Ik nog een keer vragen zegt ie je moet naar c ik was bij a dus lopen lopen..... niks nog een keer vragen blijken ze verhuist naar terminal 2 daar waar ik dus aangekomen ben ongelooflijk. Ondertussen was het al 5 uur en aangezien ik om 6 uur weer moest vliegen heb ik een taxi gepakt naar de plek waar ik dus vandaan ben gekomen hahaha ach heb iig het gehele vliegveld gezien!
Laatste vluchtje was prima en ging snel.
Lempot kwam mij halen op de airport wat fijn om hem weer te zien! En de geur van bali hmm it smels like home haha. De geur van wierrook etc heerlijk! Het was lekker rustig op de weg dus in een uurtje waren we thuis! Daar aangekomen zag ik ogah en victor staan die liepen direct naar me toe en zeiden welkom thuis michelle ik heb je gemist! Wat een heerlijk welkom. Lily kwam meteen naar beneden gerend om me fijn te knijpen wat heerlijk om hier te zijn.
Nog ff snel een biertje gedaan en gaan slapen want ik was op!
Gisteren en vandaag is er een bruiloft van 1 vd jongens uit het dorp, ik ga vanavond naar het feest. Ik had niet zoveel zin om overdag te gaan, nog ff wennen aan de hitte en liever niet met 3 lagen kleding aan haha.
Over 2 dagen komt made uit australie ook over super leuk. Dan over 4 dagen is het nieuwjaar en hebben we groot feest en veel ceremonies. De dag daarna is het weer nyepi daar heb ik echt zin in haha heerlijke rust en de mooiste sterren die je ooit zal zien. 5 april is het galungan en hebben we weer heel de dag ceremonies. 6 april komt hier een Internationale school een week langs en gaan we allemaal activiteiten organiseren, die week ga ik hier "werken". Genoeg op de planning dus!
Ik zal hier en daar af en toe eens een verhaaltje schrijven voor degene die dat leuk vinden!

Tot snel allemaal
Xxxx

1. Thea:
    23 maart 2017
    Wat heerlijk weer voor je geniet maar lekker
  2. Pieta:
    23 maart 2017
    Klinkt weer heerlijk! Heb echt heimwee. Wij moeten nog even wachten. Geniet maar en als je nog in Jasri komt dan hoor ik het wel. Heel veel liefs en de groeten aan Tania. Xxx
  3. Dennis:
    23 maart 2017
    Redelijk goede reis gehad dus :-)
    Heel veel plezier daar, enjoy!
    X