Bijna :D

7 november 2015 - Heerhugowaard, Nederland

Hallo allemaal,

Het is bijna zover, maandag vertrek ik voor het eerste gedeelte van mijn reis naar Jakarta (Java). Hoewel het op één of andere manier nog steeds niet echt binnen komt en ik niet besef dat het zover is heb ik er wel zin in! Ik heb mijn eerste homestay geboekt via air b&b tom's homestay. Ik heb al veel contact gehad met Tom en hij heeft mij al super veel tips gegeven over mijn verblijf in Bogor maar ook voor de rest van mijn reis! Erg leuk en handig voor het vervolg van mijn reis. Ik blijf de eerste twee nachten in Bogor, vanaf daar met de bus naar Bandung, ik heb hier nog niets geboekt maar dat doe ik wel als ik er ben.

Ik zie best wel op tegen het vliegen, maar ja dat hoort er nou eenmaal bij! Ik hoop dat alles goed blijft gaan nu; want na de bosbranden, het omzetten van mijn reisplannen, de vulkaan uitbarsting en die vliegtuigen die neer gingen leek het er bijna op dat ik niet weg mocht gaan haha maar ik ga! Doordat ik niets heb geboekt ben ik gelukkig erg flexibel en mocht het me niet bevallen ga ik lekker door!

Mijn tas ga ik morgen pakken, alles ligt al klaar en heb hem al 2x ingepakt om te kijken of alles mee kan. Na wat geschuif en dingen eruit gehaald te hebben komt dat nu helemaal goed.

Mocht je na al mijn verhalen komende maanden nou denken IK WIL OOK!!!!! mag je natuurlijk altijd een stukje meereizen :D haha

Spannend spannend allemaal, ben benieuwd wanneer het besef gaat komen dat ik echt voor een paar maanden vertrek haha ik denk dat het zodra ik in het vliegtuig zit wel gaat komen! Ik vlieg maandag om 15:45 uur met Garuda Indonesia vanaf Schiphol.

Spreek jullie dinsdag denk wel weer als ik ben aangekomen! tussendoor zal ik vast op fb even een berichtje plaatsen!

xxx tot snel allemaal