Hue

16 februari 2016 - tp. Huế, Vietnam

Hoiii

Nou deze keer heb ik weinig te vertellen haha. 3 uurtjes met de bus van hoi an naar hue... vrij weinig van meegekregen want heb grootste gedeelte geslapen! Ja ja dat was 1e keer dat ik in bus of überhaupt onderweg heb geslapen. Bij aankomst nog steeds super moe dus maar weer naar bed gegaan... eind van de dag begreep ik ineens waarom ik zo moe was want ik werd verschrikkelijk ziek ja alweer idd. Wel nog even wat rondgelopen maar al snel weer terug mn bed in! Buiten was het bloedheet 35°C ik smolt zowat haha. 2e dag nog steeds niet lekker maar wilde toch iets doen. Mn nieuwe short aangetrokken en mn tanktop... tot ik d8 hmm laat ik eens voelen hoe warm het is brrr koud 20 graden okeee nieuw plan jas lange broek en t shirt dan maar. Toen ik naar een restaurant liep vlakbij mn hotel dacht ik direct... laat maar dit wordt niks. Super veel pijn in mn buik. Even snel soepje gegeten en weer mn bed in, pijnstillers erin en weer slapen. In de avond toch mezelf weer uit bed gesleept... dan maar naar de spa even ontspannen. Echt heerlijk, kreeg speciale kruiden thee tegen mn ziekte haha. Na de behandeling voelde ik me echt stukken beter en uitgerust. Nog even wat gegeten rondgelopen en dingen gekocht voor de treinreis van morgen. In de avond ging het weer van kwaad tot erger dus weer vroeg mn bed in gegaan. 3e en laatste dag een late checkout geregeld omdat mijn teein om 20.35 uur pas vertrekt. Vandaag is het super koud... 15 graden.... dus vandaaf nrt jas en fleecejack de deur uit... ja ik hoor je denken, aansteller haha maar na bijna 4 maanden in de hitte valt het niet mee als het ineens helft kouder is. En dan miezert het ook al heel de dag. Ik voel me gelukkig alweer een stuk beter. Heb zin in de treinreis heb soft sleeper en deel mn hut maar met 3 anderen... als ie vol zit natuurlijk. Hopelijk kan ik heel de avond lekker slapen en kom ik uitgerust aan in hanoi. Hoewel het afgelopen week prachtig weer was daar hahha is nu de winter weer terug en veel regen op komst hmm balen. Hoelang ik blijf gaat dan ook denk wel afhangen van het weer. Ik merk dat het weer veel doet met mijn humeur en zin om te reizen. Mijn plan was om vanuit hanoi naar sapa te gaan... maar het is nu 6 graden dus ik skip dat. Ook wilde ik naar ha long bay.... maar dat is eigenlijk vooral leuk als het mooi weer is en de zon schijnt. So we will see what is going to happen.
Mijn andere plan is.... vliegtuig naar kuala lumpur pakken en van daaruit naar bali. Hoewel het daar eigenlijk ook alleen maar rot weer is ... heb ik iig mn fam nog en kunnen we genoeg leuke dingen doen. Spelletjes spelen, koekjes bakken en beestjes knuffelen haha ik kijk er nu al naar uit!