De avonturen van michelle

4 augustus 2016 - Manggis, Indonesië

Ja mooie titel he haha want als je michelle borgsteede heet gaat natuurlijk nooit iets in 1x zoals het zou moeten. Uiteindelijk komt t allemaal goed maar nja... je gaat het hier verderop lezen

2 aug eindelijk is t zover.... ik ga vertrekken naar bali super naar uitgekeken en heel veel zin in. Dat "signaal" gedoe rondom schiphol is toch wel een dingetje mja je ken r niks aan veranderen dus verstand op 0 en gaan! Daarbij las ik natuurlijk deze morgen in de krant dat de bagageband stuk is op schiphol... k*t wat nu... tas opnieuw inpakken? Kleding mee in handbagage? Of gewoon gokken dat t wel goed komt? Haha nou t is het laatste geworden... spannenddd want ff kleding lenen is niet echt een optie op bali en kleding kopen al helemaal niet whahaaa. En natuurlijk was dat nog niet alles want de rinjani vulkaan op lombok besloot uit te barsten paniek want vorig jaar zorgte dat ding ervoor dat airport een week gesloten was haha offcourseee heb ik weer mja dat is risico van naar indonesie reizen.
Nou dag van vertrek gelukkig wist pap een achterweggetje naar schiphol waardoor we geen file en controle hebben gehad... heel soepel super optijd kwam ik aan! Andere mensen in de rij bij de bagage drop off zeiden dat ze 45 min vertraging hadde mja ik dus nie bagage afgeven ging ook redelijk soepel allemaal! Precies 29.9 kilo whaha ongelooflijk zoveel zooi als ik mee heb mja meeste zijn kado's.
Afscheid genomen van pap en mam en toen hophop door de controles... na alle foto's uit de krant was ik beetje bang voor lange rijen maar niets is minder waar ik was direct aan de beurt overal heel bizar haha. Voor ik t wist zat ik bij mn gate te wachten. Hoewel ze in het begin aangaven dat er turbulentie verw8 werd hebben we niks gehad heel fijn 1e vluchtje. Toen op qatar overstappen, wat een vliegveld er reed zelfs een treintje van voor naar achter.
Nog even peukie gedaan en daar kwam ik wat gasten van saturdara tegen, gezellig gekletst en ik ben uitgenodigt van t weekend haha want er is grote meeting op bali primaaa! Toen opzoek naar eten want had zo honger ech nie normaal haha gvd alles dicht natuurlijk.... Uiteindelijk wat gevonden en ik kwam 1 min voor gate ging sluiten aan bij mn gate ze zijn wel heel accuraat hoor pff stond niemand ik d8 oh oh vlucht gemist maar viel mee ik mocht nog instappen haha.
Weer gewaarschuwd voor turbulentie... ohh nee he ik wilde mn 2e vlucht heel graag slapen haha. In 1e instantie niks aan de hand tot aan india daar begon t en heeft geduurd tot einde vd reis op en af mja ik moet zegge ik ben niet bang meer ik was eigenlijk heel relaxed... wie had dat verwacht? Gelukkig ook hier en daar wat ingedommeld en de reis is redelijk snel gegaan!
Toen kwam ik op jakarta... opzoek naar mn koffers.. zullen ze er zijn? En wachten en wachten en toen jaaaa mn koffersss whooo haha. Snel door naar mn gate want ik had nog 1 vlucht te halen. Bordjes gevolgd waarop stond naar volgende vlucht... ennn niet te vinden toen keek ik ik stond op terminal 2 en moest naar 3. Ergens had ik gelezen over een free shuttle bus dus opzoek naar shuttle... vrij snel gevonden maar ik had ondertussen best haast 1e bus vol 2e bus vol ik d8 fack mn vliegtuig gaat over 3 kwartier al weg ik wilde taxi nemen maar had alleen 50.000 en als er al 1 stopte vroeg ie natuurlijk het dubbele. Taxi moet geregeld worde aan een desk waar 100 man voor mij stond... oke geen optie dus. Toen maar gepind ik d8 dan maar 100.000 voor taxi van 2 min mja vliegtuig hale is belangrijker! Geen taxi stopte natuurlijk haha offcourseee. Toen kwam r weer n shuttle dus ik tege die chauffie... tiga dat betekend 3 hij ja, mooi dus ik mn koffer op de trap mezelf er overheen gewurmd en rijde maar! Eenmaal aangekomen was t 18.00 uur en om 18.15 zou vliegtuig gaan dus ik d8 nou die is natuurlijk allang weg normaal sluit de gate al 20 min voor vertrek laat staan inchecken. Ik weer door controle met koffer helemaal oververhit van rennen en hitte hier haha. Zegt da meisje is da jou koffer? I want check ik zo neee echt nie gvd ik ben op schiphol ingestapt in doha (qatar) geweest, jakarta uitgelopen en NU wil jij mn koffer checken gvd. Ik die koffrr op dd bank gegooid open gescheurd zeg ze you have bottle... uhh ja dus ik pak fles jutter uit mn koffer ondertussen nog 3 mannetjes erbij allemaal naar mn fles jutter staren.... what is this miss.... ik likur.... huh what is this? Ik zo al co holll ohhhhh sorry sorry dus hun die fles weer inpakke snel mn koffer dicht en door naar bagage drop gvd wat een grap is dat zeg whahaaa.
Meisje zeg no worry you make it yesss. Koffers weg en opzoek naar gate. Natuurlijk nog even langs de handbagage check ik helemaal bezweet, laat mn paspoort en ticket zien gozert zeg oke go, ik lope staat r achter hem nog iemand.... miss can i see your boarding pass serieus ik laat t hem net zien? Ik alles weer zoeken en door mn tas in t bakkie en door de detector... niks aan de hand ik wachte op mn tas.... en wachte ik zo halloooo ken iemand mn tas ff op de band duwe? Hunnie lachen pfff uiteindelijk kom mn tas en kon ik door naar de gate.... denk je kom k aan ik naar bali zegt ie we gaan pas over 20 min boarde✌ okejjj pff made it!
Uiteindelijk 45 min delay maar ik zat erin, weer waarschuwing voor turbulentie! Ach is maar 2 uur komt goed haha. Nou had ik weinig last van de turbulentie maar vooral van die huilende baby achter mij mn batterij van mn tel leeg dus geen muziek meer fack haha 2 uur lang heeft da ding in mn oor zitte huilen en trappen tegen mn stoel en aan mn haren getrokken nja adem in adem uit
Uiteindelijk heel aangekomen op bali toen bed8 ik me dat ik niet verteld had da ik opgehaald moest worden op domestic ipv international haha snel nog ff app gestuurd en uiteindelijk stonden lempot en mahendra mij op te wachten! Wat fijn om ze weer te zien. Onderweg nog even lalapan gegeten ofwel gefrituurde kippenpoot hmmmjamm

Zo zie je maar eind goed al goed! Im home!
Het nieuwe huis is echt ab nor maal groot mijn hemel ik wist nie wat ik zag. Ik slaap nu op de kamer met lily en jodi maar hun kamer zal binnenkort klaar zijn, dan zal kaya daar gaan slapen met mij. Vandaag alles aan kant gemaakt schoongemaakt en opgeruimd zodat ik mn troep ook kwijt kon!

Super happy to be back!
Vandaag veel drukte rondom voorbereidingen op t huwelijk dat de 5e en 6e gaat plaats vinden... ben benieuwd super leuk.
Van t weekend mn moppie opzoeken in kuta want die is hier met saturdara... ben benieuwd daarna haal ik m uit de crazy chaos en laat ik m t echte bali zien haha

Als ik weer iets mee maak zal ik weer iets schrijven! Byee guys xxx
Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade