Bangkok deel 2

25 januari 2016 - Bangkok, Thailand

Hoi hoiii

Tja bangkok deel 2... terug gegaan omdat het vanaf hier makkelijker is te reizen naar chiang mai.. maar ook omdat ik nog wat dingen wilde doen! Uitgevoerd... niks whahaha er rust een vloek op bangkok iets met drank en muziek .
A fijn ik heb via een fb groep 2 gasten ontmoet, udo en rick en het was erg gezellig. 1 biertje misschien 2 en uiteraard te laat en lam te bed dus mn fietstocht maar gecancelled. Achteraf misschien goed geweest want de dag daarna heeft het heel de ochtend en middag geregend. Ach ik heb een leuke avond gehad haha. Dag 2 ipv fietsen samen met udo aar mbk geweest om te shoppen... niks geshopt natuurlijk. Uiteindelijk kwamen we buiten en kwamen er achter dat het tovh vrij frisjes was! In de avond was ik zo koud dat ik eerst alle warme kleding die ik mee had maar even heb aangetrokken, nog even een trui gescoord want die had ik niet. Het was inmiddels 16 graden met een vrij koude wind. Geloof me als ik zeg dat dat aanvoelt als bijna onder 0 haha. Gewoon van de een op de andere dag is de temp hier gehalveerd. Na 3 maanden ben ik zo gewend aan 30+ met gevoelstemp 10 graden daar boven dat ik het nu echt koud heb. Mn laatste dagje mn tas gepakt en richting het station gegaan. Ik zit momenteel in de trein onderweg naar chiang mai.... waar het nog kouder is haha maar ik zal stoppen met zeuren.
Wederom zijn al mn plannen veranderd ipv vanaf chiang mai richting laos te gaan ga ik nu terug naar bangkok donderdag of vrijdag om vervolgens samen met Udo naar vietnam te vliegen. Laos is het nl nu 8 graden en het zuiden van vietnam 32. Daatbij ben ik een beetje reis moe iig moe om alleen te zijn en toen udo aanbood mee te gaan naar vietnam hoefde ik niet lang na te denken. Dus nu nog even snel visum voor vietnam zien te regelen en dan hophpp gezellig samen verder
Ik zie wel wat ik daarna ga doen... noord vietnam iig niet aangezien het daar nu sneeuwt haha. Maar waarschijnlijk mog even snel Cambodja en Laos. Ligt een beetje aan mn geld want dat gaat toch harder dan verwacht... mja ik let ook nergens op
1 ding weet ik zeker in maart/april ben ik in bali voor ik terug naar huis ga.

Nou tot over paar daagjes maar weer

Dikke kus

Ps foto's gooi ik voortaan op fb hoor en niet meer hier!

1. Joke:
    26 januari 2016
    Hé nichtje
    Heb vandaag nog gelachen met mijn baas want die gaat 16 februari naar Bangkok voor 3 dagen en daarna naar Thailand.
    Ik zei tegen hem lekker weer daar haha en vertelde jou verhaal .
    Vind het heel leuk voor je dat je met een reisgenoot naar Vietnam gaat even weer wat anders en gezellig aanspraak .
    De tijd vliegt voorbij al bijna eind januari. ...je bent al zo'n tijd weg .....niet vergeten al het mooie in je op te nemen .....
    Dikke kus van ons allemaal hier xxxxxx