Koh Tao

22 januari 2016

Hoihoii,

Terwijl ik dit verhaal schrijf ben ik onderweg naar bangkok met de boot en daarna de bus. De zee is heerlijk kalm vandaag fantastisch haha! Zoals jullie misschien hebben gelezen op mn fb ben ik de afgelopen 2 dagen weer ziek geweest... ben het nog steeds want heb 0 energie. Thnx to norrit kan ik wel op een chille manier deze reis van minimaal 8 uur doen, zal wel 10 worden haha.
Maar goed koh tao... ja ondanks dat ik niks heb kunnen doen vond ik koh tao echt leuk. Daar hing die onwijs relaxte sfeer die ik op koh phangan had verwacht. Ik wilde in eerste instantie 1 dag naar koh nuang yuan (zoiets haha) en 1 dagje snorkelen want het schijnt hier erg mooi te zijn. Toen ik ging kijken naat snorkel tripje zag ik dat bezoek aan nuang yuan onderdeel was! Top dat scheelt weer een dag dan kan ik die dag gaan scooteren ofz. Ik heb de dag van aankomst lekker rondgelopen en een andete kamer genomen want het was niet te houden in die kamers zonder ac. Op bali slaap ik ook zonder ac maar die hutjes zijn daar meer voor gemaakt denk. Ook nog even naar het strand geweest maar niet lang want was al laat.
Na nachtje slapen geen zin om al te gaan snorkelen dus naar volgende dag geschoven. Scooteren ook geen zin in dus lekker naar het strand. Heb me prima vermaakt en was wel fijn even rustig aan doen. Zoals jullie op fb hebben kunnen lezen heb ik die avond de massage from hell gehad hahahaha.
Dag daarna wakker geworden... niet helemaal lekker voelend... fack fack ga ik snorkelen of niet? Dilemma want ik zou een hele dag op de boot vertoeven... na niet te lang nadenken maar besloten niet te gaan en achteraf gezien een goede keus geweest!
Ik baal verschrikkelijk want mn boottocht naar bangkok en hotel daar heb ik al vastgelegd anders had ik nog 2 nachten erbij geplakt haha. Nja kan gebeuren nu heb ik een goede reden om hier naar terug te komen. Ben blij dat ik gegaan ben want het is echt een pareltje!! Witte stranden blauwe zeeën fantastische uitzichten en onwijs fijne relaxte sfeer!!!

Nou haha dat was kort verhaaltje dit keer mja heb weinig meegemaakt!

Tot over paar daagjes ik schrijf denk wel als ik in de trein zit naar chiang mai

Xxx mich

1. Sonja poeder:
    23 januari 2016
    hoi michelle, gaat niet zo lekker als je alweer ziek bent geweest. Hopelijk is dat nu de laatste keer geweest. Ik ben wel blij dat je lekker geniet van je lange reis, overal naar toe top hoor. Geniet er lekker van xxx