Weer helemaal beter

15 december 2015 - Manggis, Indonesië

Hoi allemaal,
Weer even kort berichtje aangezien ik weinig te vertellen heb. De afgelopen 4 dagen ben ik weer ziek geweest en zat er dus niets anders op dan bij mn kamer blijven. Gelukkig veel lieve mensen om me heen die me goed verzorgd hebben!
Gisteren voor t eerst weer wat gedaan, niks bijzonders eigenlijk ben gezellig met tania en lempot op pad geweest. Nog even gechilled in een fantastisch huis met fantastische mensen voor we iemand van het vliegveld zouden gaan halen.
Het is de afgelopen dagen erg warm geweest 33 graden gevoelstemp van 43 graden met op sommige momenten een luchtvochtigheid van 98% haha. Gemiddeld is die 85% tot 90% wat ook al best heftig is.
Vandaag is eigenlijk de eerste dag dat het niet heel warm is, staat een lekker windje en het is goed vol te houden.

De dagen voor ik ziek was eigenlijk ook weinig gedaan, even naar white sand beach geweest maar door kwallen in de zee was ik daar snel klaar haha. Toen maar kokosnoot besteld en zo massage vrouwtje aan werk geholpen, ook niet heel vervelend hoor. Ik ben even langs Pieta, Michel en Marvin geweest wat erg gezellig was. Ik heb scooter gereden op de openbare weg en het gaat me schrikbarend genoeg goed af. Ik vind het heerlijk om te rijden, mijn toeter maakt overuren haha fantastisch.
Ah fijn ik vermaak me dus nog wel ff hier. Misschien wil ik zelfs nog met een maand mn visum verlengen hier. Ik heb namelijk precies niets kunnen doen tot nu toe. Maar daar ga ik nog even wat nachtjes over slapen.

O ja vanaf morgen als het goed is krijg ik les in bahasa.... de voertaal in Indonesië ik kan al heel wat woorden: handdoek, asbak, kantor post, polisie, militair. En zo nog een paar haha goed he