Home sweet home

3 december 2015 - Manggis, Indonesië

Hallo luitjes!
Na 4 leuke dagen gehad te hebben op het eiland lembongan met als hoogtepunt de manta's waar ik trouwens wel nog filmpjes van heb was het lastig besluiten wat te gaan doen. Ik wil nog naar gili eilanden en ubud... maar aangezien marvin(zoon van pieta) volgende week komt en ook naar gili wilde dacht ik mooi dan ga ik later naar de gili's toe. En na kort gesproken te hebben met lempot op fb besloten naar "huis" te gaan. Vanuit daar kan ik gewoon uitstapjes maken naar o.a. ubud.
Snel bootje geboekt op aanraden van lempot en tania gekozen voor eka jaya omdat ik graag een knap bootje wilde en niet in de ochtend erachter komen dat ik weer zo gammel schippie heb haha.
Slecht geslapen die nacht door een enge tor/kever ding dat als een malle door mn kamer vloog en stiekem best nerven voor de overtocht. Hoewel ik nog nooit zeeziek ben geworden ben ik er toch steeds bang voor haha. En sinds vorig jaar na de helde boottocht beetje angstig. Ik werd opgehaald ik de ochtend... althans de jongen van de ticket verkoop zei dat ze al langs geweest waren.... uhm neehoor want ik zit hier al een 30 min eerder dan afgesproken niemand gezien. A fijn na snel nadenken besloot hij toch maar een auto te gaan halen want met mn backpack en mij op scooter was toch wel beetje teveel. Hij bracht me naar de brug.... ik dacht huh gaat hier de boot? Was laag water en max 15 cm diep ofz haha. Daar werden we opgehaald door klein bootje.... PANIEKKK haha gaan we hiermee zee op nee toch.... ik hoop dat ie ons gewoon naar de boot brengt haha
Natuurlijk bracht hij ons naar de boot! Vet riant grote boot met airco en 1 of andere slecht geacteerde chineze film werd afgespeeld. Je kon ook op het dak zitten... maar schijtbak als ik ben bleef ik lekker binnen haha. Binnen 20 min waren we al aan de overkant! Ik heb niet 1 golfje gevoeld wat een fijne boot zeg wauw voortaan dus eka jaya. Lempot kwam me halen vanaf de boot, zooo blij om hem weer te zien zn happy face! Eenmaal thuis aangekomen tania weer gezien die ook super reageerde! Wat voel ik me goed op deze plek alleen maar leuke mensen. Iedereen herkende me nog en dat terwijl ik maar een week ofz ben geweest vorig jaar zo bijzonder!
Vandaag was de zee lekker kalm en d8 ik ik moet iets doen wil niet lui worden. Dus de kajak onder t stof vandaam getoverd en in zee gegooid! Heeerlijk zeg even lekker met de kayak te water flink mn armen getraind want de stroming is best aanwezig.
Ook eddy kwam vanmorgen nog even langs om hi te zeggen erg leuk.

Nou ik denk dat jullie komende maand iets minder van me horen want ik zit lekker hier haha. Mja je weet het nooit misschien maak ik wel weer allemaal toffe dingen mee. Zo ga ik bijv deze week waarschijnlijk voor t eerst in mn leven achterop een motor ik ben nog niet overtuigd haha maar denk dat er geen ontkomen meer aan is.

Xxxx ps stuur even wat regen want ze kunnen hier wel wat gebruiken is al 5 maanden geen druppel gevallen.
Tot snel guyss
Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Joke:
    5 december 2015
    Zo heerlijk op je geliefde bali
    Lekker blijven daar want merk dat je het daar het fijnst heb .
    Hier vind je ook je rust .
    Want je weet je hoeft voor ons geen wereldreiziger te zijn hoor gewoon doen waar jij blij en gelukkig van word !!!
    Geniet van je geliefde bali xx dikke kus xx
  2. Sonja poeder:
    7 december 2015
    Hallo Michelle
    Net zo als Joke schrijft heerlijk op Bali blijven, je hebt het daar zo naar je zin dus waarom nog ergens anders heen.
    Je rommelt een beetje met je gezondheid af en toe, dus heerlijk hier je ontspanning pakken zou ik zeggen.
    Je voelt je goed hier dus waarom nog veranderen.
    Geniet ze daar op het mooie Bali en tot lees maar weer. xxxxx