Hua hin en bootreis naar koh phangan

15 januari 2016 - Tambon Ko Pha-ngan, Thailand

Hoiiihoii

Ben k weer hoor, afgelopen 3 dagen in hua hin geweest! Peter en patricia opgezocht super gezellig! 1 avond naar de nachtmarkt geweest en verder vooral in de zon gelegen en genoten!
Vandaag ben ik dan naar koh phangan gegaan, heeeel lang geduurd voor ik een hotel had gekozen haha zagen er allemaal zo leuk uit!
Voor ik echt vertrok met mn stomme kop de recensies gelezen van de maatschappij waar ik de overtocht bij heb gemaakt.
Het viel mij alles mee, bus was optijd boot op tijd alles goed duidelijk geregeld en personeel erg aardig en behulpzaam. Na 2 min onderweg had ik al spijt... waarom doe ik mezelf dit toch steeds aan? Wanneer je bij het eerste eilandje aankomt weet je waar je het voor doet... zo ongelooflijk mooi!!!
Eenmaal onderweg werd er omgeroepen dat als je last van zeeziekte kreeg je zakje kon halen bij het winkeltje hahaha ongelooflijk nog geen min later allemaal mannen naar het winkeltje zakjes halen voor de vrouwtjes
De golven waren pittig maar kan me er goed voor afsluiten en behalve een raar hoofd had ik nergens last van. Bij elke golf werd je los van je stoel getrokken en er vervolgens weer in geduwd. A fijn de kotszakjes werden massaal gevuld hoor bah bah!
Na anderhalf uur aangekomen bij koh nang yuang ofzo ... prachtiggg! Daatna 15 min naar koh tao! En laatste uurtje naar koh phangan, kotszakjes werden nu op voorhand uitgedeeld en dat was nodig ook pfff. Ik overigens nog steeds nergens last van gelukkig maar. We gingen in dat uur van voor naar achter van links naar rechts haha fantastisch... ondertussen had ik zo'n honger dat ik zak chips heb weggewerkt haha.
Eenmaal aangekomen zou ik opgehaald worden door mn hotel.... maar natuurlijk foutje ofz er was niemand. Ik had al die taxi chauffeurs al van me afgeslagen dus die waren niet meer van plan te helpen. Gelukkig uiteindelijk toch iemand gevonden pffiew. In mn hotel 1000x sorry en ik krijg vergoeding geloof ik. Nja prima mijn kamer is echt top, uitzicht vanuit mn hangmat is de zee en het zwembad! Topp zeg nou jullie horen over 4 dagen wel hoe het me bevalt op koh phangan

Kussiess
ps fotos op fb

1. Sonja poeder:
    17 januari 2016
    Toppertje, dat je niet zeeziek bent geweest, want als ik het zo lees ben je goed door elkaar geslingerd hahaha