Ik leef nog hoor!

21 november 2015 - Mantrijeron, Indonesië

Hallo allemaal,
Alweer 4 dagen niets van me laten horen.... nu is er ook niet zoveel te vertellen. De dag nadat mn infectie beter ging en ik 2x de stad in was geweest om tours te boeken werd ik ziek! 2 dagen koorts erbij maar dat is gelukkig nu weg. Ik durf nog weinig te ondernemen omdat ik dan niet ff snel naar het toilet kan haha. Al mijn tours heb ik on hold gezet voor nu, ik heb via sms contact met die vent die het regelt, dus zodra ik me goed genoeg voel bericht ik hem en kunnen we kijken wat nog mogelijk is. Ik zou 1 dagtour naar borobodur en prambanan doen en 3 daagse bromo en ijen tour die eindigt op bali. Die staat gepland voor dinsdag en aangezien ik in bali alles al heb geboekt is het erg lastig om dat nog te verschuiven. Ik hoop dat ik in iedergeval maamdag dan nog die andere tour kan doen.
Sindsdien vandaag gaat het wel iets beter en vanmiddag besloot ik dan ook om naar de birdmarket te gaan dat is maar een km van mn hotel dus te doen! Ik wist van tevoren dat ze er niet alleen vogels verkochten maar ook andere dieren en ook wist ik dat ze met teveel in te kleine hokjes zouden zitten! Maar wat ik aantrof waa verschrikkelijk! Visjes in minivaasjes, honderden vogels in een kooitje gepropt helemaal kaalgeplukt door elkaar. 5 grote hanen in mini hokje die dus niet konden bewegen! Maar toen ik verder liep zag ik dat ze ook konijnen hadden nja zelfde verhaal als de vogels! De fel gekleurde kuikentjes zagen er wel echt TE cute uit mja zo niet oké! Ineens zag ik allemaal katten kittens en puppies! Toen ik dachterbij kwam schrok ik ze zaten dan weliswaar alleen of met zn 2en maar zo verschrikkelijk verwaarloosd echt zielig!
Het is maar goed dat ik hier niet woon anders had ik een kinderboerderij begonnen hahaha bijna 1 kitten gekocht die was zoooo cute en zag er redelijk goed uit alleen keek zo triets uit zn ogen en genoot zichtbaar van mn vinger op zn koppie!
Maar goed ik heb geen tot weinig foto's gemaakt van de zielige vogels alleen van degene die er wel oké uitzagen! Kon t niet over mn hart verkrijgen arme beestjes!
Maar t ergs van alles vond ik toch wel dat ze daar bananen dozen vol sprinkhanen etc hadden..... open dozen.... ze zaten dus overallll! Misschien maar goed ook want zodra ik zo'n doos zag sloeg ik het pad over en dat waren de paden met de zieligste beestjes!

Nou als ik dinsdag mn tour ga doen laat ik het nog even weten! Foto's komen eraan!

Xxx tot snel

1. Sonja poeder:
    21 november 2015
    Het is maar goed dat we daar niet wonen want dit is toch te triest voor woorden al die beesten in die kooitjes. Ik zou alle deurtjes open zetten hoor. Wel blij te lezen dat je weer de goede kant op gaat met je gezondheid.