Lembongan

28 november 2015 - Nusapenida, Indonesië

Hallo allemaal daar is ik weer!

Vanmorgen opgehaald van mn hotel in kuta en richting sanur gegaan. Daar aangekomen bleek natuurlijk dat ik met 1 vd kleinste bootjes richting lembongan zou gaan haha tuuurrrlijk ik hou van varen
De boot was ongeveer evengroot als de boot van mn ouders was! Maar dan met 3 mega buitenboordmotoren erachter haha. Helemaal zenuwachtig aangezien vorig jaar bijna met schip en al ben vergaan hahhaha.
Het viel me alles mee, op moment dat hij t gas open gooit merk je weinig vd golven alleen vet harde klappen maakt ie maar met 30 min waren we al aangekomen. Super blij dat viel alles mee.
Aangekomen werd ik gebracht naar mn homestay.... eerst wat andere toeristen gedropt allemaal prachtige resirts en mooie hotels en toen werd ik afgezet..... ik d8 ohhh fack wat heb ik nou geboekt waar ben ik beland haha. Maar het is echt prachtig! Klein maar super schoon en netjes en best nieuw. Met 5 min lopen zit je op t strand..... niet dat je daar echt lekker kan zwemmen want liggen allemaal boten en heel veel zeewier. Even snel iets gegeten en toen wilde de eigenaar vd homestay dat ik betaalde.... geen pin of visa maar cash...uhm dat was op haha is er miss een atm? Ja in het andere dorp kon ie mij vertellen... o fack das best ver weg en nu?
Noujaa maar scooter gehuurd en erheen gereden haha precies 1 atm op t hele eiland gelukkig was ie niet leeg!
Het scooter rijden bevalt me eigenlijk wel dit is eigenlijk wel een goede plek om te beginnen. Weinig verkeer dus goed te doen! Mn km teller werkt niet en mn benzine meter stond in t rood dus ik ging er vanuit dat die oom stuk was. Ik het halve eilamd over gekrost en uiteindelijk weer even langs bij de verhuurder.....blijkt de meter niet stuk te zijn maar mn tank leeg fackkk vette mazzel dus! Hunnie m ff voor me volgegooid voor nop ik zeg goed geroggeld.
Ging trouwens wel heel makkelijk zo scooter huren! Hoeveel dagen? Oke is goed zoveel rp en ik kon weg. Geen naam nisk genoteerd hahhaha heel apart.
Morgen lekker t eiland rond scooteren en opzoek naar strand waar je wel kan zwemmen. Ook even opzoek naar een tour om met manta te snorkelen
Over 4 dagen ga ik weer verder. Geen idee waarheen... ben een beetje besluitloos momenteel haha.

Xxxx tot snel

1. Sonja poeder:
    29 november 2015
    Het blijven toch mooie verhalen om te lezen, maar wat raar dat je in je hotel niet kon pinnen zeg. Maar zo te lezen geniet je goed daar en daar gaat het om. xxx